test

test

Innan du kommenterar:


Design:
» Jag har gjort hela designen själv
» Tyvärr gör jag inte gratis designer längre då det tog för mycket utav min tid, numera kostar de en liten summa. Mejla till [email protected] för mer info.
» Har du en fråga om design? Mejla [email protected] eller lämna en kommentar!



Foto:
» Jag fotar med en Nikon D3000
» Bilderna är egenfotade så länge det inte står annat
» Det är INTE tillåtet att ta en bild utan tillåtelse, fråga först!
» Jag redigerar bilderna i Photoshop CS6 extended


Övrigt:
» Jag är gärna med i tävlingar, bara tipsa på!
» Jag gör bloglovin byte, bara fråga!
» Jag gör länkbyten med de över 200 unika besökare, då det blir för många annars. Om du har därunder kan vi fortfarande göra ett byte där du finns länkad i min dropdown meny, men då ska jag finnas länkad nånstans på din blogg!
» Kränkande eller taskiga kommentarer publiceras ej, men de sparas, tänk på att du är aldrig anynom!
» Kommentera en massa, det är så kul att svara på era fina kommentarer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback