dont cry becuase it's over; smile becuase it happend

ibland måste man ju bjuda på sig själv..
Fotograf: Jag |Kamera: Nikon D3000 + Nikkor 18-55mm |Modell: Jag

Waaah, har inte skrivit ett "riktigt" inlägg på eevigheter, that's suck! Hinner iallafall inte göra någon såndär "listgrej" idag, eller svara på kommentarer.. Det får jag göra imorgon kväll! Ska tävla imon med, så kommer inte vara så värst aktiv här då inte! ;)
Förresten; Jason Derulo kommer till Sverige i Mars... A-W-E-S-O-M-E-!
och, ska på Breaking Dawn pt 1 med finaste Saga den 16:e ♥
nåt tips på vad jag kan fota för känsla till en fototävling?

Kommentarer
Postat av: sagaah

sv: ja! kommer bli awesome har inte varit på evigheter heler! ;O <3

2011-11-05 @ 21:48:54
URL: http://sagaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0