Om mig

Mitt namn är Isabella Axelsson och jag föddes den 26 februari 1996 en liten bit utanför Kalmar, jag bor fortfarande i närheten Kalmar men nu utanför ett samhälle i Nybro kommun som heter Alsterbro. 
Jag bor på en gård tillsammans med mina föräldrar och mina två syskon, Nellie och Josefine. 
Sedan många år tillbaka har jag älskat fotografering, och jag drömmer om en framtid som fotograf, gärna i USA. Jag fotar det mesta, allt mellan himmel och jord, men favoriten måste nog va modell fotografering, eller natur. Jag använder mig av en Nikon D3000, mer om den och min andra utrustning kan ni läsa under "min utrustning" i sidomenyn. 
Sedan år 2005 har jag tävlat i ponnytrav och gör det än idag, numera kör jag endast russ eftersom jag är för gammal för shetlandsponnierna, mer om mina  hästar kan ni läsa under "mina hästar" i sidomenyn. 

Jag älskar även mode & musik, vilket jag kommer skriva endel om. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0